Santino Marella Announcement...

Go down

Santino Marella Announcement...

Post  Santino Marella on Thu Jul 19, 2012 6:24 pm

Toca a musica La vittoria è Mia e entra Santino Marella
O público fica a ver quem é esta personagem a fazer gestos com os braços em modo de saudação. E caminha sempre a fazer gestos e com um microfone na mão…
Chega ao ringue, para a música e Santino começa a falar, tem sotaque italiano e em jeito de brincadeira se apresenta…
Santino Marella: Ei ei aqui me apresento ehehehe Santino Marella, sou Italiano ma vou conquistar vocês capice… Meu ataque Cobra vai fazer maravilhas e deliciar-vos até dizer basta…É basta, não pasta ehehehe…
Quero agradecer a todos e muito em especiale ao The Legend pelo convite a participar nesta Federação será multo bono para todos e para mim, farei de tudo para ajudar no que puder…
Ainda não conheço todos os wrestlers, mas com o tempo espero fazer grandes amizades e excelentes combates, sou pela justicia… Contem comigo amigos capice…
Seremos bons amigos capice ehehehe e no fim festejaremos todos juntos como bons irmanos… Vocês desse lado com cartazes gritando viva e eu deste lado saltando e tocando trompete ehehehehe…
E torna a tocar a música La vittoria è Mia e Santino deixa o ringue com o público a gritar pelo nome dele…
Santino Marella

View user profile

Back to top Go down

Re: Santino Marella Announcement...

Post  The Legend on Thu Jul 19, 2012 6:47 pm

Plays the Music La Vittoria is Mia and enters Santino Marella. The audience gets to see who this character is to make gestures with their arms in salute mode. And always walks to make gestures and with a microphone in his hand . Santino enters the ring to music and Santino begins to speak, has an Italian accent and playfully introduces himself ...
-
Santino Marella: I stand here Hey hey ehehehe Santino Marella, I'm Italian ma capice you win ... My Cobra attack will do wonders and delight you to say enough is enough ... no folder ... ehehehe
-
Fans remain silent.
-
Santino Marella: I want to thank everyone and very especiale the Legend for the invitation to participate in the Federation will be VERY bono for everyone and for me, I will do everything I can to help ...
-
Fans begin to cheer.
-
Santino Marella: Still do not know all the wrestlers, but with time I hope to make great friendships and great battles, I can count on me ... by justicia capice friends ... Are we good friends capice ehehehe and end all be celebrating together as well ... You irmanos that side with placards screaming and I live on this side jumping and playing trumpet ehehehehe ...
-
It makes playing the song La vittoria è Mia and Santino leaves the ring with the audience screaming for his name ...

The Legend
Admin

View user profile http://mnrw.forumotion.com

Back to top Go down

Back to top